ännu än dag..

på ica är avklarad. blev som hastigast att man fick hoppa in idag, men det var bara roligt. kändes som verkligen alla idag var inne i sin egna lilla värld på jobbet, koncentation på hög nivå där alltså. jag körde på, som vanligt tyckte jag nu att det gick jättebra, för se vad ackordet säger sen. i cross my fingers.

igår kväll tog jag cykeln hem till jennie, det var jättetrevligt! jag lagade lite mat till oss, köttfärsås och pasta fick det bli. skönt det är att äntligen kunna ta cykeln dit man ska, mycket bekvämare än att ta bussen faktiskt.

jag har tänkt jättemycket på norge på sista tiden. jag hoppas maria kan åka i maj, för då vill jag också dit, vore så kul om man kunde samla alla som man var då, shit. det ger mig samtidigt ångest att jag har varit jättedålig på att hålla kontakt över mail och telefon. men man har ju så himla mycket annat omkring sig, tråkigt nog. men ja.. hursom..

tänkte komma i säng i tid inatt, hoppas på lika fint väder imorgon som idag. vore nice.

xxxx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0