rakt vs lockigt?

i-landsproblem AB. låter jag mitt hår vara lockigt, betyder de att jag MÅSTE duscha de imorgon, men man är klar på 3 minuter. plattar jag mitt hår tar det 20 minuter, och behöver inte duscha håret imorgon de första jag gör.. ja, har man inte bråttom kan man ju lika gärna platta det, men det är sååå tråkigt! ge mig en stylelist, snälla?

tänkte berätta lite om gårdagen, var hemma hos bella på kvällen och drack vin, det var jättetrevligt. varken jag eller bella var sådär superpeppade från början, men det kom det också. senare kom christian från jobbet förbi, var kul - sen kom även bellas kompis jenny.. trevligt! vid elva tiden tog vi oss ner på stan och intog konrad, inte varit där på ett bra tag, men vi hade det kul! det känns verkligen att man inte "hänger" på konrad längre, för man kände verkligen ingen, (okej, folk från ica) men nu menar jag back in the days. blev dansdansdans, så det var riktigt kul, även om musiken dock inte var den bästa men man får inte hänga läpp för det. tack för en riktigt rolig kväll!

i veckan nu får vi se om det blir nå jobb på ica.. verkar faktiskt riktigt dött. men what to do? ska skriva till bemanningstjänst på tisdag morgon om jag inte fått höra nå annat, tråkigt. men jag har inte så mycket till val, man kan liksom inte bara gå hemma.. de funkar inte.

ikväll blir det söndagsmys.. kan det bli bättre? i dont think so.


Kommentarer
Postat av: hanna

Haha.. jo men skenet kan bedra ;P Hoppas dina hårproblem löste sig till det bästa!? hihi ;*

2009-04-14 @ 15:05:31
URL: http://memorieswillfade.blogg.se/
Postat av: Freddan

kör en afro :D hoppas du fick en trevlig påsk =) puss&kramen

2009-04-15 @ 13:47:35
URL: http://freddanofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0