nighttime.

jag är så jäkla kass på att skriva i bloggen alltså. skärpning.. eller nått. just nu håller jag på förfullt med min upplärning på icalagret. det är verkligen superskoj, men också jäkligt tufft. prestationsångest ab. men det ska gå. idag har jag lyckats klara alla svängar, som igår, kommer ihåg fkommandon osv. spelar väl ingen roll vad jag skriver, inte lätt att förstå. men det går iallafall framåt. utöver det, så hinner man faktiskt inte göra mycket annat om nätterna/dagarna än att invänta nästa jobbdag. idag känner jag mig skapligt mosig i huvudet. uh.

helgen som var varit det lite fest hos jennie. var jättetrevligt. och vi alla blev nog sådär lagom fulla och vackra. haha. blev utgång på bmb, vilket var skitkul, det jag kommer ihåg dvs. ingen minneslucka.. vad jag vet! annars flyter de mesta på som vanligt..

ska lägga mig i sängen och försöka varva ner efter jobbet,
wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0