time.

hejohå.

här hinns det varken med att skriva om kryssningar och allt vad som händer omkring. men nu känns det som kryssningen och den helgen som var är över, men med roliga minnen! förra veckan som var vart det helt plötsligt jättemycket, jag var på arbetsintervju på proffice för icalagret, efter intervjuer och drogtest, så visade de sig att jag skulle få jobbet. jättespännande tycker jag att det ska bli! ska bli så roligt att göra annat än att jobba med mat.. man kan ju inte göra annat än att tänka på början av sin karriär i korvkiosken, haha. ett jäkligt underskattat jobb, förövrigt.

i fredags var det meningen att jag skulle ha gått på björn rosenström, men somnade efter besök på ica, så blev så sent när jag vaknade.. bestämde mig för filmkväll - vilket per också hade gjort, så då kom han och hämtade mig och vi satt i film-maraton, vid tre skjutsade han hem mig, då kände jag mig trött. men ändå blev det ett långt telefonsamtal och lite småprat med lillasyster, ovanlig känsla att somna runt 06 nykter.

i lördags var jag med mamma till kim, var trevligt där, blev roligare när jennie kom.. samt en liten utgång, men jag hade grymmaste magvärken, vilken som fortfarande envisas med att hålla i sig. jag och jennie tog taxi hem, jag smart som en nöt börjar i taxin babbla om att de känns som jag ska spy.. haha.. man ska inte oroa taxichaffören i onödan..


har ni någonsin haft känslan i magen att det är något som håller på att hända, eller bara att det känns som det verkligen är något som ligger i luften? det är precis det jag känner nu, och det bara ska smälla till. nästan så det ilar sådär obehagligt i ryggraden.. nej fy. jag korsar både armar och ben för det bästa. jag orkar inte med något som går emot just nu.. känslan är ju inte obekant om jag säger så..

ikväll blir det tidigt i säng,
imorgon ska bli en bra dag.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis till jobbet :)

2009-02-10 @ 12:13:02
URL: http://jennysjoberg88.blogg.se/
Postat av: Tone

sv:ja inte känns det som 7 år sedan iaf, kan inte fatta att vi blivit så här gamla!! :P

Åh dom är ju så bra, och det känns verkligen som om man vore tillbaka till högstadiet när man lyssnar på dom!! det va tider det :) Hoppas allt är bra med dig

2009-02-11 @ 08:12:24
URL: http://tone021.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0