zzznark.

i ett tappert besök för att hålla mig vaken ska passa på att skriva lite. känns jobbigt om man ska somna innan åtta, men jag är verkligen helt död! men jobbet på ica är verkligen superkul, dock börjar man se självmordsbenägen om armarna och vaderna värker, men det är så värt det! idag hann jag göra tre ordrar, är jätteglad för det.. och en order var superlång, but i made it. imorgon börjar vi stämpla på ackord, ska bli spännande det med.. och se sen nästa vecka hur man har förbättrats dag för dag. hoppas man inte är allt för kass. den här veckan jobbar jag 7-16, kan tycka det är skönare att jobba kvällspassen, men nu hinner man ju göra något efter jobbet liksom.

imorgon efter jobbet ska jag träffa jennie som jag inte träffat på läänge, ska bli jätteroligt. det är så dumt när man jobbar om varandra hela tiden, men bra att man hittar tid iallafall (: på onsdag ska jag träffa isabella, en tjej som också jobbar för proffice, vi har inte jobbat samma pass de här veckorna, så det ska bli kul att skvallra lite. uh, hela veckan är verkligen fullbokad, det var den redan i lördags typ. sånt får mig att känna lite panik, för man kan inte bara göra saker impulsivt, eller ingenting. men samtidigt tycker jag att det är roligt också, för det är ju inga tråkigheter på schemat iallafall.

nej nu har klockan precis slagit åtta, då kan man faktiskt lägga sig i sängen och kolla på tv, men tror dock inte ögonen kommer hålla sig vakna särskillt länge.

later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0