natt-timmar.

har försökt att sova nu sen klockan elva, blir bara mer och mer irriterad ju mer tiden far iväg.
irritationen går dock ut över min pojkvän som helt förståerligt är trött eftersom han jobbat idag,
 och somnar rätt fort. snacka om moodkiller innan man ska sova. stackarn.
haha, jag förstår ärligt talat inte hur han har orkat stått ut med mig de här dagarna nu när jag är sjuk,
jag gnäller och är jobbig på allt, allt alltså. saken blir ju inte bättre att jag kommer på att när han somnat,
att det hela var ju rätt dumt.

hursom, var sjukt längesedan jag körde en uppdatering, jobb på sista tiden har väl inte varit mycket att hänga i julgranen direkt, och saken till den gör ju inte de hela bättre genom att jag går och blir döförkyld och halsont. men nu i två dagar har bella kommit hit och underhållit mig lite, har varit hur trevligt som helst! framöver ska det iallafall bli lite jobb, nästa vecka är det heltid för min del som gäller, man får se hur det går. allt går bara viljan finns där!

ska återgå till sängen och pussa lite på min underbara pojkvän och försöka sova jag med, klockan står på rigning klockan sju, kuuuul.

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0