sova?

alltid när man har något att gå upp till dagen efter, tycker jag man aldrig kommer i säng i tid. varför är det så för? fick reda på tidigare idag att jag skulle jobba imorgon, och bara därför under hela dagen har jag känt mig otroligt pigg. haha, det är skrattretande.

dagen idag började med att jag och älskling åt lite frukost och faktiskt mest sprang om varandra här hemma, jag var inställd på att jag skulle åka till plantagen idag, vilket jag gjorde köpte två stycken lerkrukor och två yucca blommor, plamlinknande blommor, tyckte att lite större blommor skulle passa i de stora fina fönstrerna i köket. sedan mötte jag upp syster och vi åkte till panduro och där köpte jag färg och penslar, sedan har det varit målarverkstad här hemma, var roligt faktiskt. med lite bingo emellan. gick nu på kvällen till ica och köpte planteringsjord, så nu är blommorna på plats. man kan nu se hur det kan se ut om det artar sig lite mer. känns inte så hemmatrevligt när det är kala fönter faktiskt.

så från imorgon och resten av veckan blir det jobb, fram tills på fredagen. tråkigt att jag och percy jobbar helt olika skift vilket betyder att man ses så mycket som när jag går upp från sängen och en stund på jobbet däremllan, snacka om kvalitetstid. men sen kommer ju iallafall helgen då vi båda är lediga!

nu ska jag förbereda kaffebryggaren för imorgon och lägga fram kläder till jobbet så inget går fel på morgonen.

love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0