helg+alkohol = finne

i fredags efter en riktigt tung dag på jobbet, går man hem arg och irriterad, för att försöka få sig peppad på afterworken. det gick segt, men när jennie kom så blev jag genast på bättre humör.. alkoholen slog rätt upp i huvudet, det behövdes inte mycket den kvällen. haha. efter en tio minuters köande var vi inne på ett fullsmockat bmb. riktigt kul hade vi iallafall. jag och jennie träffade ett par killar, ja vi kan väl säga i 40+ åldern, gifta.. barn, ja ni vet hela kittet. man börjar ju tänka, är det sådär mitt liv kommer bli? att man sitter hemma med sina barn, när ens man går ut på krogen och stöter på 20-åringar. vi tjejer måste passa på att leva ut nu, egentligen. när vi är över 30 så kommer vi vara passé. tragiskt. haha. därför är min slutsats vi tjejer på 20+ är 40 åringarnas fiender. nu börjar jag fatta fientligheten.

på lördagen vaknade både jag och jennie lagom slitna beställde mat från onlinepizza och segade hela dagen. på kvällen när vi började kolla på melodifestivalen kändes de väl inte helt rätt, så vi gick till ica ettan och inhandlade en sprite sen blev de bacardi ruzz och en sväng ner på stan. likasom fredagen var det massa icafolk ute, jag säger bara ojojoj. något finns det iallafall att prata om sen. haha.

hade iallafall en riktigt bra helg. men den resulterade i en finne, alkisfinne. fyfan. men de är väl priset man får betala, om inte annat.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Love you min sockerkaka !!



på fredag ses vi ;D



PUSS <3 !!!!

2009-03-11 @ 10:44:02
URL: http://jennie021.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0