ooohlala..

hejåhå.
sitter här och rent ut sagt stinker fiskolja, känner mig riktigt sexig och attraktiv efter den sista svettiga timmen på jobbet - ja det sitter fortfarande i. haha, har inte orkat ta mig till duschen heller, blev jäkligt opepp på att jobba imorgon alltså. fyfyfy. men det får gå, bara man får sova lite på det så.. blir det säkert bättre.

en riktigt rolig helg har tagit slut.. började med att jag och jennie nysolade och fräscha åker ner på stan på fredagen och shoppar lite grann, blev en tunika, en klänning och ett linne för min del, är dock fortfarande osäker på tunikan, men den är alldeles vår/sommarperfekt, speciellt till mina nya skor som jag älskar! hursom.. blev en snabbis ner och vi passade på att äta buffen på hongkong också - perfekt! sen åkte vi hem till jennie och gjorde oss iordning, blev lite vin också, sen halv sex passerade vi dörrarna på bmb och intog after worken. riktigt nice. träffade släkt och gamla vänner, var roligt! kvällen blev riktigt galen.. men ändå perfekt.

i lördags mådde man ju verkligen som man förtjänade, men självförvållat så inget gnäll. (HAHA, sure) efter sex timmar i sängen tog jag mig i kragen och duschade, för att jag och jennie sedan skulle bege oss på födelsedagsfest hos annika, det var jättekul att få träffa henne och se hur hon bodde. lite drinkar på det så mådde man ju på topp igen. haha tacka för återställare alltså. jag och jennie åkte sedan ner på stan och åkte till en fest som var vid högskolan, där christoffer var, som vi även hade träffat på fredagen. var roltigt där, träffade några gamla bekanta så det var kul! jag och jennie kunde såklart inte motstå frestelsen att ta oss ut även denna kväll.. så there we go again. haha, blev riktigt kul ändå. träffade lite folk från proffice och även andra som man inte sett på jättelänge. jag var duktig nog också att dansa bort min telefon, inte roligt alls. men vid två då jag fortfarande inte hade sett till den gav jag upp.. vi tog oss mot subway för att käka lite, testade då att ringa igen. det visade sig att det var en kille (som var på sitt första besök i sverige) hade hittat den och tagit med den, snacka om att jag blev glad! jag.. full som en kastrull tar mig till vallby i en taxi efter vi hade ätit.. kommer då på att jag kanske kommer bli hotad, haha, så jag ser till att taxi chaffören i högsta hugg sitter med mobilen i handen beredd att ringa polisen om något skulle hända, MEN inget hände, han var världens gulligaste och jag kramade honom om och om och berättade hur glad jag var. dem skrattade nog mest om mig för hur jag så kärt stod och pratade om min telefon.. haha. jag åkte tillbaka in till stan, där jag gick på en efterfest med jocke precis vid subway, blev ännu mer alkohol. haha, galet galet... sedan mötte jag upp jennie, vi tog en mostafa-taxi till bäckby, där ville taxichaffören inte ha betalt i pengar, utan natura. fyfan. haha tack för att jennie satt i taxin, annars hade jag nog inte överlevt alltså. helt galet! sedan somnade vi som två kultingar.

blev en riktigt lyckad helg, trotts lite motgångar där emellan.
gud, om du orkade läsa allt de här alltså!

överväger om jag ska duscha eller inte fortfarande.. undra om jag står ut med denna lukt tills imorgon? haha. mamma höll iallafall på å krivera(?) jag förstår henne.


Kommentarer
Postat av: Ida

hahah OM jag orka läsa det. hoppas det går bra på jobbet idag! får väl se om Malin ringer så får jag hopppa på och jobba.. zzZZzz

2009-03-31 @ 09:51:17
URL: http://iidasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0