bara en massa ord.

måndag och ny vecka, what to do? just nu de här med jobb känns som en öken. fick visserligen efterfrågan om att jobba i sthlm idag, men de är som det är. jag och bella tog oss ut till ica idag, och på något höger lyckades jag få ett utav passen som är på fredag! känns bra de iallafall - alltid något.

igår hängde jag och bella hemma hos henne, var nice. är så kul att ha lärt känna någon som man kan prata med så mycket om, och på så kort tid. haha, praktiskt taget är vi väl aldrig ifrån varandra rikigt. i fredags och i lördags var jag med min mr. P - Percy. vi hade en jättemysig helg tillsamans, finns faktiskt inget jag ens borde klaga lite över sådär, för han är verkligen solen i min tillvaro <3 med honom är jag verkligen lycklig, påriktigt. egentligen är det helt galet hur två människor bara kan finna varann sådär, och allt bara är rätt - men med honom är det verkligen det.

strax ska jag och min syster sätta oss på cykeln och bege oss till bingon ute i irsta, har verkligen ingen lust att cykla, eller vara på bingon, men what to do? iallafall mycket roligare när man har sällskap. regnjackan ska på, för det är inge kul sen att vara iskall och dyngsur, nej tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0