onsdag 6/5-09

har ni någon gång känt känslan då ni tappat kontrollen? jag menar inte då kontrollen över en situation utan jag menar kontrollen över eran egen kropp eller känslor? jag har haft en väldigt olustig känsla i kroppen flera dagar, som jag inte trivs med. under samma tidsperiod har jag också mått så himla bra, och känt mig lycklig. men i slutändan så kryper ändå den känslan fram. det är skrämmande när paniken slår till och man inte längre har kontroll. känslan är obeskrivlig, och påfrestande, det är som all energi du har bara försvinner. innerstinne är jag nog bara rädd att de riktiga känslorna ska komma fram och jag ska behöva ta tag i det. för det är inte förrän man erkänner dem de blir verkliga och man verkligen måste göra något åt situationen. i dont know.

.. over and out.

Kommentarer
Postat av: äki

ta de lungt gumman så du inte får panikattack lr nått!!

krama om

2009-05-08 @ 09:52:38
Postat av: monni

hejhej, tittade förbi bara=)

rösta gärna på mig som veckans blogg hos: www.movebiitch.blogg.se är nr1 där

fin blogg du har=)

2009-06-21 @ 01:15:17
URL: http://monnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0