torsdag 14/5-09

har ni tänkt på hur jobbigt det kan vara att gå och bära på en känsla som ni inte alls vet hur ni ska uttrycka? hur man i vissa lägen ska försöka förklara för någon att något inte känns rätt, att det har blivit så som ni en gång sa att det aldrig skulle ske... ni vet, eller du vet iallafall..

igår på schemat var det jobb, en bra känsla att vara på lagret, även om man alltid innan jobbet känner sig väldigt motvillig, så är alltid känslan av att vara där väldigt bra. det rullade på riktigt bra och tiden tyckte jag gick grymt fort! efter jobbet cyklade jag och amir hem, och senare på kvällen gick jag och mötte min älskling.. treeevligt värre, vi kom hem och käkade lite mat, och sen somnade vi rätt så gott, jag var gryyymt trött efter gårdagens jobbpass. det är stor skilland att jobba på ett stort varmt lager, mot ett litet kyligt. hursom, dagen idag har jag mest känt mig seg och omotiverad till det mesta - alltså jag är så opepp på dagar där inget händer - annars hänger jag ju alltid med bella, men hon jobbade idag. jag följde med mamma och moster L och syster till maxi, sedan har jag bakat inför min systers kalas. det mesta som kan gå fel när man ska baka gjorde väl det - elvispen gick sönder, hade i sockret efter man hårdvispat äggen, men ja.. allt ordnade sig. en housewife i framtidsyrke är nog inget för mig, men då å då kan de väl vara kul. haha.

gick sen och hyrde film med lillasyster, patrik 1,5 blev det, hade visserligen redan sett den, men tycker den är sjukt rolig, så hade inget emot att se den en gång till. imorgon är det jobb igen, lyllos mig, kan man väl säga. ska försöka att inte komma i säng allt försent, men att somna blir nog inga problem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0